środa, 25 lutego 2015

#24 Współpraca z firmą RAFEX

Witajcie, byłem bardzo mile zaskoczony otrzymaniem przesyłki od firmy RAFEX
Szczerze mówiąc nie spodziewałem się jej, jak się okazało, jest to moja pierwsza współpraca. A w niej? Dużo próbek przypraw :) Przyprawy są bardzo aromatyczne, zanim otworzyłem przesyłkę, czułem je już w całym pokoju :) Przyznam szczerze że o niektórych z nich nawet nie słyszałem i nie wiedziałem nic o ich pochodzeniu, będzie to naprawdę miłe i smaczne testowanie :) 


JUŻ TERAZ Z MIŁĄ CHĘCIĄ MOGĘ POLECIĆ PRODUKTY FIRMY RAFEX! :)


A oto zawartość przesyłki:


- PRZYPRAWA DO POMIDORÓW SUPER EXTRA 60g
-ZŁOTY KURCZAK 70g
-KOLENDRA LIŚCIE 20g
-CURRY 50g
-PRZYPRAWA DO PIECZENIA CHLEBA 200g
-JAGODY GOJI 100g
-MAJERANEK CAŁY 40g
-PRZYPRAWA STAROPOLSKA DO MIĘS 80g
-PRZYPRAWA DO FASOLI 60g
-CZYSTEK 100g
-PRZYPRAWA MEXYKAŃSKA 60g
-PIEPRZ CYTRYNOWY 40g
-PRZYPRAWA DO SAŁATEK 60g
-ZIOŁA ZAMIAST SOLI 70g
-JAŁOWIEC OWOC 40g
-PRZYPRAWA DO GYROSA 70g
-PIEPRZ ZIOŁOWY STAROPOLSKI 70g
-PRZYPRAWA ZIOŁOWA DO KURCZAKA 60g
-PRZYPRAWA NATURALNA BEZ SOLI I GLUTAMINIANU 150g
-PRZYPRAWA DO RYB CZERWONA 60g

PRODUCENT PRZYPRAW


HURTOWNIA PRZYPRAW


SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA


Rafex - produkcja i hurtownia przypraw



Od samego poczatku działalności mieliśmy ogromny wybórprzypraw jednorodnych, mieszanek przyprawowych oraz soli smakowych. 

Nasze przyprawy sa znane i cenione przez wielu konsumentów. 

TYLKO DOBRE PRZYPRAWY

W swojej ofercie posiadamy tylko dobre przyprawy 



między innymi takie jak:
przyprawy ziołowe, przyprawy korzenne, mieszanki ziołowe, przyprawy polskie, naturalne przyprawy, przyprawy świata. 

Większość naszych przypraw 
nie zawiera glutaminianu sodu.

Nasze przyprawy kuchenne sa bardzo wysokiej jakości.

Prowadziny sprzedaż hurtowa i detaliczna.

Nasza internetowa hurtownia przypraw jest otwarta 24h na dobę



Zapraszam do zapoznania się z ofertą przypraw :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz